Kom kijken naar 1914 schooltoneel op 19 en 20 april

Leerlingenraad

leerlingenraad

De leerlingenraad is een platform van leerlingen voor leerlingen: je werkt rond bepaalde voorstellen en organiseert verschillende activiteiten.

Enkele malen per jaar komt de algemene leerlingenraad bijeen met vertegenwoordigers van alle klassen en de directie. Hierin kunnen nieuwe voorstellen gelanceerd worden en de voorbije activiteiten geëvalueerd. Zo ben je als leerling nauw betrokken bij het schoolbeleid. Het kernteam zorgt voor de dagelijkse werking van de leerlingenraad.

Naast de algemene leerlingenraad kun je je ook aansluiten bij een van de werkgroepen. Daar krijg je de kans om actief mee te werken aan allerlei projecten (middagactiviteiten, gezondheid en milieu, schoolfeest, schoolreglement …).

Bekijk de Facebookpagina van de leerlingenraad