Kom kijken naar 1914 schooltoneel op 19 en 20 april

Logo ouderraad

Waar staat de ouderraad voor?

Werking ouderraad
Samenwerken, adviseren, informeren en communiceren met directie en leerlingen
Samenwerking tussen ouders en school bevorderen. Als ouderraad willen wij een brug tussen ouders en school vormen. Participatie van de ouders in een school is van belang voor alle partijen. De ouderraad is dé weg waarlangs suggesties, vragen en voorstellen over het schoolleven de directie bereiken. De ouderraad is voor de directie een permanent consultatieorgaan en klankbord.
Ondersteuning activiteiten
Hulp bieden bij diverse activiteiten georganiseerd door de school, zoals het schoolfeest en de proclamatie.
Organiseren van ontmoetingsactiviteiten
Ouders en leerlingen uitnodigen voor een educatieve voordracht of een ontspannende activiteit.

Wie zijn we?

De ouderraad bestaat momenteel uit een groepje actieve ouders bijgestaan door de directie.

• Caroline De Clercq (directie)
  • Francis De Witte (directie)
  • Jurgen Suttels (ouder)
  • Lieve Van Wettere (ouder)
  • Lindsay Uvyn (ouder)
  • Sonja Goemaes (ouder)
  • Sven Verschraegen (ouder)
  • Karen De Wilde (ouder)
  • Lieslot Loyson (ouder)
  • Isabelle Raman (ouder)
  • Henny De Vogelaere (ouder)

Wilt u actief de schoolloopbaan van uw tiener opvolgen? Hebt u originele voorstellen voor de toekomst of wilt u gewoonweg weten hoe het er in de school van uw tiener aan toe gaat? Bent u geïnteresseerd om deel te nemen aan de vergaderingen en initiatieven?
Aanmelden alsook de ouderraad bereiken voor vragen en voorstellen kan via de contactpagina ouderraad@sfimelle.be.

Vergaderingen

Voor het schooljaar 2023-2024 vinden de vergaderingen plaats op:

• maandag 13 november 2023
  • donderdag 25 januari 2024
  • maandag 18 maart 2024
  • maandag 27 mei 2024

De vergaderingen starten telkens om 19.00 uur.

Bijdrage

Natuurlijk kosten de initiatieven van de ouderraad ook wat geld. Hiervoor vragen wij via de school een bijdrage van 1,50 euro per leerling. Deze bijdrage wordt verrekend via de schoolrekening van december.